Smart TV YouTube Unresolved Issue – 2019

Smart TV YouTube Unresolved Issue – 2019


Smart TV YouTube Non-Opening Problem – 2019

 

I wanted to share with you the reasons why I did n’t open YouTube application on my smart TV which I couldn’t solve . Application Smart Hub itself update with self-disappeared 🙂 You “tv also does not open youtube” if you ask google, the answer to your question here.

I have a smart TV from Samsung’s U40 series and YouTube hasn’t opened for about a month . When I couldn’t see YouTube, which is almost the only application I used on Smart TV, I entered the Samsung Apps section via Smart Hub, I wonder if it can be reinstalled from here, but unfortunately the application was also deleted from here. Samsung Customer Service Turkey’s application after the interview I did with the Samsung brand in many other brands not only in the old smart TVs (which usually 3/4 years) have been left out of use. This is due to the fact that Flash is no longer available on the YouTube system. The biggest reason that YouTube does this on old smart TVs is that it is not able to run ads on older versions.

After YouTube makes such a decision, some models will be warned as follows. “Since the device is not supported as of 30.06.2017 Youtube will not be able to use. You can see the supporting TV by entering youtube.com/tvdevices .”

The old version Smart TV brands that YouTube does not support include LG, Samsung, Philips, Arçelik, Vestel and Sony. Especially among LG Smart TV brands who have trouble installing lg tv youtube . lg tv youtube solution for the problem I hope LG takes action as soon as possible. I hope that smart TV producers do not see this as an opportunity and they will find a solution as soon as possible.

You can tell us the problems you experienced in the comments section.

 

İndirTık

Smart TV YouTube Unresolved Issue – 2019 YAPILAN YORUMLAR

21
Kimler Neler Demiş?

avatar
17 Comment threads
4 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
19 Comment authors
Semih Yavuzismail taşkınadminBİRİSİGamze Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
hikmet
Guest
hikmet

malesef o kadar saçma bir şey ki kendi kendine güncelleyip uygulamayı kapattı

Ahmet karamemiş
Guest
Ahmet karamemiş

4 yıl önce Philips marka smart tv aldım. Smart olarak YouTube var sadece şimdi oda gitti.Ortada ciddi 1 mağdurlar ordusu var.Komuoyu oluşturup hakkımızı aramalı yız.Güç bizde çünkü biz tüketiciyiz 1araya gelip hakkımız olanı alalım. 05417961629

Selim
Guest
Selim

Televizyonda nasıl kullanacağız ki başka bir şey yani en popüler uygulamayı YouTube’da dizilerini izlerdim madem öyle reklamveren yazılım yapıp yüklesin ler Bu kadar basit

Selim
Guest
Selim

Mağduruz hepimiz mağduruz Smart Televizyonu olanlar mağdur Şimdi de anladı televizyondaki internetten Zaten zaten Vestel are çalıştırıyor interneti bir iyi olan YouTube onu da onu da sil oldu mu mu şimdi

Ekrem kılıç
Guest
Ekrem kılıç

Tamam da kaldırdığınız bunca binlerce teveler BENİM arçelik birsürü para verdim yutube İÇİN almış idim tekrar tv mi al cam evler tv çöplüğümü olsun şiddetle kınıyorum

Adem
Guest
Adem

Malesef az önce vestel müşteri hizmetlerini aradım ve 35tl karşılığında güncellediklerini ve youtube’u bu gücelleme sayesinde çalıştırabileceklerini söylediler.

Suat
Guest
Suat

Bende Vestel de çalışmıyordu tv güncellemesi yaptım ayarlardan şimdi çalışıyor youtube

Ramazan
Guest
Ramazan

değerli arkadaşlar nyoutubehd3d diye bir uygulama var onu tv nize yükleyin bende bu akşam yapacam sanırım sonuç alırım haberdar ederim sizi youtube yoksa nyoutube var paranızı kaptırmayın. aslında tüketicie haklarına şikayet etmek gerek satarken youtube var diye satarken iyi kaldırınca ses çıkarmayacağımızı sanıyorlar.

Enver
Guest
Enver

Kardeşim denedin mi eğer olduysa banada detaylı bilgilendir bende yapayım aynı sıkıntı bendede var

Turgay
Guest
Turgay

Hepsi daha cok nasil para kazaniriz derdine dusmusler ve ellerinden gelenleri yapiyorlar bunun icin biz binlerce tl para verip ozellik olsun diye tv aliyoruz bunlarda o paralari cope atiyor yazik bunlara yazik paranin kopegi olmuslar insallah o paralarin icinde geberirsiniz.

seval
Guest
seval

arkadaşlar samsung ES7000 de bizde yaşadık. konuya çözüm bulan oldu mu. onca paralar verip aldığımız tv ler eski mi oldu bu durumda.

Selim
Guest
Selim

Hiç dert etmeyin madem oyun oynuyorlar sizde birer tane miracast kablosuz hdmi alın benim gibi 40 _ 50 tl bişi bağlayın hdmi çıkışına akıllı telefonun ekranı olduğu gibi tv de hadi geçmiş olsun üreticilere de kapak olsun

Seher koçak
Guest
Seher koçak

Televizyon marka Samsung 7 veya 8 ay oldu alalı 102 ekran smart hub var YouTube açıyor ama bir flim açtıktan 10 yada 15 saniye sonra otomatik başka flimi oynatıyor.bunu neden yapar sorunu bulamadık yardımcı olursanız sevinirim

Miraç
Guest
Miraç

Arkadaşlar benim Sunny öarka adında televizyonum var içinde smart tv denilen bir cihaz var
Şimdi modem üzerinden bağlanıyorum youtube acıyorum hata alıyorum. Telefonumun paylaşımını acınca giriyor nasıl bir cözüm bulunanilir ????
Yardım ederseniz cok sevinirim

BurakPolat
Guest
BurakPolat

Öncelikle arkadaşlar bende sizler gibi birçok şekilde arçelikten destek almaya çalıştım e postalar attım aradım ama bana söyledikleri tek şey bu konuda youtubeye başvurmumamız gerektiği vesaire.Gene aynı şekilde YouTube için değil widi yani telefonu televizyona bağlama programının çalışmaması için aradığım da gene geçiştir diler  ben sonuna şikayetciyim ve arçelik ten bir daha alıveriş yapmayağımı da biliyorum ancak sizlere de bu sorunu nasıl çözdüğümü paylaşmak istiyorum.öncelikle televizyoumuzun ayarlar kısmından güncelleme ileri kontrol et kısmını bulup orada ister uydudan ister intrtnt üzerinden güncelleme yap seçeneği var orada interneti seciyoruz ki bilakis internete bağlı olmanız gerekiyor kablolu veya kablosuz bir.şekilde güncelleme internet üzerinden… Read more »

Gamze
Guest
Gamze

Bende youtube yok tv de

BİRİSİ
Guest
BİRİSİ

Bende Youtube programını açacak yer yok. Tarayıcıdan açsam tarayıcı desteklenmiyor diyor.

ismail taşkın
Guest
ismail taşkın

bendede Lg var. tv yi aldıktwn 1 yıl sonra uygulama iptal oldu. tv nin akıllığından eser yok artık artık.

Semih Yavuz
Guest
Semih Yavuz

Bendede Panasonic tv var 2013 yılında almıştım Smart Tv ancak youtube video açınca kendi kendine atıyor. Malum panasonic türkiyeden çekildi. Müşteri hizmetleri ise youtube un 2009-2014 arası tv lere artık hizmet vermediğini söylüyor. EE şimdi nolacak smart tv bu kadarmı? Atalım tv yi yenisinimi alalım, böyle bir mantık varmı??